Dlaczego SHAKE HANDS? Uścisk dłoni to gest oznaczający dobre nastawienie, pozytywne intencje, a także gotowość do podjęcia partnerskiej współpracy. Partnerstwo to słowo klucz. Taka właśnie filozofia, wzajemne poszanowanie i zaufanie, pozwalają nam pracować z klientami długofalowo.

Jako SHAKE HANDS działamy na rynku od pięciu lat, choć historia naszych działań sięga kolejnych 5 lat wstecz, kiedy odpowiadaliśmy za projekty digitalowe dla spółki Brand Support. Nasz zespół nie zajmuje trzech pięter biurowca, za to każdy z nas ma wieloletnie doświadczenie w branży, przekładające się na setki przeprowadzonych projektów. Jesteśmy lokalną agencją działającą nie tylko lokalnie.

Naszymi Klientami są często najwięksi producenci na świecie, a projekty potrafią dziać się w kilku krajach jednocześnie.

Szymon Ślipko

Z branżą reklamową związany jest od ponad 10 lat. W SHAKE HANDS odpowiada za wytyczanie strategicznych ścieżek rozwoju marek i ich produktów. Specjalizuje się w zakresie digital i social media marketingu. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w w Hypermedia Isobar, gdzie budował i rozwijał dział social media oraz w Brand New Media, pierwszej agencji w Polsce zajmującej się kampaniami z wykorzystaniem blogosfery. Łącznie dla różnych marek przeprowadził kilkaset kampanii, akcji specjalnych z influencerami.

Pracował dla marek takich jak Tikkurila, Astor, Rimmel, Wella Professionals, System Professional, Fiat Chrysler Automobiles, Raffaello, Danone, Brita, Tous, Vetrex, Imperial CinePix, Forum Film Poland, Disney Channel, Disney XD, Disney Junior, Opel, Arla Foods, Reebok, Auchan, Mattel, Link4, Nikon, Samsung, Sony, Merck, Garmin, Silesia City Center, Dilmah, Canal+, Fox Poland.

Uważa, że źródłem sukcesu w codziennej pracy jest ciągły rozwój osobisty i, jak to się ładnie określa, work-life balance. W szymonowych ustach to jednak nie frazes – dlatego zatrudnia ludzi, którzy są wulkanami energii i godzinami potrafią opowiadać o swoich zainteresowaniach oraz kolejnych zrealizowanych marzeniach. To sprawia, że wspólna praca jest ciekawsza, a codzienna komunikacja i praca – efektywniejsza.Zawsze znajduje czas na dobrą książkę, podróże i fotograficzne spacery. Przejechał już Syberię, potrafi wsiąść w samochód i popędzić kilkaset kilometrów, aby wykąpać się w zimnym Bałtyku i… wrócić z powrotem. Kiedy jest w Paryżu, nie biegnie pod wieżę Eiffla, a na paryskie osiedla, gdzie podziwia i fotografuje, m.in., modernistyczne osiedla i wizje Le Corbusiera. W domu brakuje już mu miejsca na kolejne książki, ale za nic nie przełoży e-booków nad dotyk i zapach przekładanych kartek papieru. Szymon to taki rzadki przypadek romantycznego mola książkowego. 😉

Magdalena Pohrybieniuk

Ma ponad 20-letnie profesjonalne doświadczenie w Public Relations. Specjalizuje się w relacjach z mediami, zarządzaniu komunikacją w sytuacjach kryzysowych, ze szczególnym uwzględnieniem marek i dóbr z sektora premium. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych „Zarządzanie marką luksusową” na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Doradza dyrektorom i członkom zarządów w komunikacji w sytuacjach kryzysowych i w relacjach z mediami, także zagranicznymi.Przez 5 lat współpracowała i doradzała Zarządowi Muzeum Historii Żydów Polskich Polin w zakresie strategii komunikacji, relacji z mediami i zarządzania kryzysem.

Posiada szerokie doświadczenie we współpracy z mediami, jak też w organizacji eventów wymagających najwyższego bezpieczeństwa ze względu na udział wysokiej rangi członków organów państwowych.

Uważny obserwator najnowszych trendów rynkowych, zorientowana na cele i ich realizację. Wspiera przywództwo kobiet.