Po wygranym przetargu realizujemy w mediach społecznościowych kampanię „Sun And Care” dla marki Eau Thermale Avène koncernu Pierre Fabre Dermo-Cosmétique.

Celem prowadzonych przez nas działań jest promocja dermokosmetyków z gamy produktów przeciwsłonecznych obejmująca budowanie eksperckiego wizerunku marki Eau Thermale Avène oraz edukacja z zakresu produktów i rozwiązań oferowanych przez markę.

 

 

SHAKE HANDS odpowiada za strategię działań, kreację, prowadzenie komunikacji na profilach social media, współpracę z influencerami, przygotowanie landing page akcji oraz kampanie mediowe. 

 

 

Ważnym elementem akcji jest promocja wideo Skin Protect Ocean Respect, które jest efektem współpracy marki Eau Thermale Avène i studia BCC Storyworks, które w swojej kampanii #Essentialsfordailylife, mającej na celu wyróżnienie innowacyjnych firm z branży kosmetycznej, poświęciło wiele uwagi projektowi Skin Protect Ocean Respect.

 

Landing page kampanii: https://www.eau-thermale-avene.pl/sunandcare

Za bieżącą obsługę kampanii odpowiada odpowiada Agnieszka Radosz, Creative Communication Manager, Ewa Sętowska Senior Acount Manager oraz Szymon Ślipko, Strategy Director.