Kampania #SunAndCare dla Eau Thermale Avène

Po wygranym przetargu realizujemy w mediach społecznościowych kampanię „Sun And Care”…

Promujemy kolekcję Tikkurila Feel the Color

Na potrzeby promocji kolekcji Tikkurila Feel the Color rozpoczęliśmy w social media…

Marka GROHE w rękach SHAKE HANDS

Po wygranym przetargu rozpoczęliśmy obsługę social media marki GROHE, wiodącego na…

Komunikacja #25LatSprintera

Od zawodowców, dla zawodowców. Dla naszego Klienta Mercedes Benz Vans Polska prowadzimy…

Sprintem do digitalu?

Sytuacja z jaką mierzy się obecnie świat, jest sytuacją bez precedensu w ostatnich…

Strefa Mody Allegro w rękach SHAKE HANDS

Nie zwalniamy tempa. Do grona naszych Klientów dołącza Allegro! Jesteśmy odpowiedzialni…

Mercedes Benz Vans Polska w rękach SHAKE HANDS

SHAKE HANDS wygrała przetarg na obsługę marki Mercedes Benz Vans Polska. Agencja…

Marka Beckers w rękach SHAKE HANDS

SHAKE HANDS wygrała przetarg na obsługę marki Beckers. Agencja odpowiedzialna będzie za…

Podcastowy projekt Rozmowy Przy Sztuce dla Agra-Art

Agra-Art to jeden z najstarszych domów aukcyjnych w Polsce. Od kilku miesięcy mamy…

Harmonizacje Nespresso czyli deser idealnie dopełniony kawą

Ważna wiadomość dla koneserów kawy. Braliśmy udział w wyjątkowym projekcie dla…

Jak skutecznie promować marki z kategorii Dom i Ogród

Jesteś odpowiedzialny za prowadzenie działań marketingowych dla marki z kategorii…

10 (prawie) dobrze rozegranych sytuacji kryzysowych w mediach

Co spowodowało niezadowolenie czy wręcz oburzenie odbiorców produktów poniższych…