
Wiedza
i aktualności
Jesteśmy specjalistami w tym, co robimy. Z naszej wiedzy i doświadczenia korzystają nasi Klienci podczas wspólnie prowadzonych projektów, ale wierzymy, że warto się nią też dzielić ze światem.
Podcastowy projekt Rozmowy Przy Sztuce dla Agra-Art
Agra-Art to jeden z najstarszych domów aukcyjnych w Polsce. Od kilku miesięcy mamy…
Harmonizacje Nespresso czyli deser idealnie dopełniony kawą
Ważna wiadomość dla koneserów kawy. Braliśmy udział w wyjątkowym projekcie dla…
Jak skutecznie promować marki z kategorii Dom i Ogród
Jesteś odpowiedzialny za prowadzenie działań marketingowych dla marki z kategorii…
10 (prawie) dobrze rozegranych sytuacji kryzysowych w mediach
Co spowodowało niezadowolenie czy wręcz oburzenie odbiorców produktów poniższych…
Kampania promocyjna dermokosmetyków Avène z linii SUN
SHAKE HANDS po wygranym przetargu realizuje w mediach społecznościowych kampanię…
„Opowieści o kolorach” marki Tikkurila
8 kwietnia na instagramowym profilu Tikkurila oraz na blogu…
Konkurs „Atopowe SOS” dla Avène
SHAKE HANDS po wygranym przetargu realizuje w mediach społecznościowych…
Promocja konsumencka z Raffaello
SHAKE HANDS realizuje kampanię Raffaello na Litwie, Łotwie i w Estonii. Po wygranym…
Jak promować marki automotive w social media?
Samochody, ciężarówki, wyścigi, oleje, hamulce, smary, ubezpieczenia, wypożyczalnie. Im…
Shake Hands tworzy dział wnętrzarski
SHAKE HANDS tworzy dział do obsługi marek z branży wnętrzarskiej w mediach…
Tikkurila przedłuża współpracę z Shake Hands
Wygrywamy przetarg i bronimy budżetu na obsługę marki Tikkurila w mediach…
Rozpoczynamy współpracę z Vetrex
Rozpoczynamy współpracę z Vetrex SHAKE HANDS rozpoczęła współpracę z…