Podcastowy projekt Rozmowy Przy Sztuce dla Agra-Art

Agra-Art to jeden z najstarszych domów aukcyjnych w Polsce. Od kilku miesięcy mamy…

Harmonizacje Nespresso czyli deser idealnie dopełniony kawą

Ważna wiadomość dla koneserów kawy. Braliśmy udział w wyjątkowym projekcie dla…

Jak skutecznie promować marki z kategorii Dom i Ogród

Jesteś odpowiedzialny za prowadzenie działań marketingowych dla marki z kategorii…

10 (prawie) dobrze rozegranych sytuacji kryzysowych w mediach

Co spowodowało niezadowolenie czy wręcz oburzenie odbiorców produktów poniższych…

Kampania promocyjna dermokosmetyków Avène z linii SUN

SHAKE HANDS po wygranym przetargu realizuje w mediach społecznościowych kampanię…

„Opowieści o kolorach” marki Tikkurila

8 kwietnia na instagramowym profilu Tikkurila oraz na blogu…

Konkurs „Atopowe SOS” dla Avène

SHAKE HANDS po wygranym przetargu realizuje w mediach społecznościowych…

Promocja konsumencka z Raffaello

SHAKE HANDS realizuje kampanię Raffaello na Litwie, Łotwie i w Estonii. Po wygranym…

Jak promować marki automotive w social media?

Samochody, ciężarówki, wyścigi, oleje, hamulce, smary, ubezpieczenia, wypożyczalnie. Im…

Shake Hands tworzy dział wnętrzarski

SHAKE HANDS tworzy dział do obsługi marek z branży wnętrzarskiej w mediach…

Tikkurila przedłuża współpracę z Shake Hands

Wygrywamy przetarg i bronimy budżetu na obsługę marki Tikkurila w mediach…

Rozpoczynamy współpracę z Vetrex

Rozpoczynamy współpracę z Vetrex   SHAKE HANDS rozpoczęła współpracę z…