Jesteś odpowiedzialny za prowadzenie działań marketingowych dla marki z kategorii Dom i Ogród? Jeśli to np. marka stricte wnętrzarska, związana z designem, to temat tylko pozornie może wydawać się łatwy i wdzięczny do komunikacji – masz dziesiątki, jeśli nie setki konkurencyjnych marek, profili, które starają się przykuć uwagę odbiorców pięknymi zdjęciami i inspiracjami. Jeśli to marka budowlana, ekspercka, to również możesz mieć twardy orzech do zgryzienia, próbując działać kreatywnie w social media. Natłok komunikacji, która dociera każdego dnia do naszych Klientów, marketingowy clutter, problemy z organicznymi zasięgami, powodują, że wyróżnienie się z komunikacją staje się coraz większym wyzwaniem. Jak więc obecnie odnieść sukces w komunikacji marek z kategorii Dom i Ogród w social media? Poniżej przedstawiamy 20 sposobów na promocję Twojej marki w mediach społecznościowych w oparciu o nasze doświadczenie we współpracy z markami z tej kategorii, ciekawe przykłady z Polski i świata oraz bieżącej obserwacji i wniosków wypływających ze sposobu komunikacji marek Home&Garden w social media.

Wynajmij helikopter

I spójrz na markę z szerszej perspektywy. Z lotu ptaka. Punkt wydawałoby się banalny, ale niezwykle istotny. Nieważne czy sprzedajesz farby, kleje, okna, lampy czy meble, Twoja marka, aby sprzedać się w social media, musi mówić o czymś więcej aniżeli o farbach, klejach, oknach, lampach czy meblach. Wyobraź sobie, że zarówno Ty i Twoja konkurencja po prostu pokazujecie swoją ofertę i produkty… Aby przyciągnąć uwagę odbiorców w social media nie możesz rywalizować wyłącznie ceną, potrzebujesz czegoś znacznie więcej. Marka może odgrywać rolę np. eksperta, doradcy czy architekta.  Zastanów się, jakie wartości niesie ze sobą Twoja marka i spróbuj na ich bazie prowadzić angażującą komunikację.

Rozwiązuj realne problemy

Za zakupem konkretnych produktów najczęściej stoją realne problemy i zmartwienia. Internauta kupujący farby do pokoju dziecka może stać przed dylematem, jak przy niewielkim budżecie przeprowadzić metamorfozę pokoju swojej pociechy; osoba zamawiająca okna na budowę swojego domu na pewno będzie zastanawiać się i bać, czy kosztująca nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych stolarka okienna zostanie poprawnie zamontowana. Budując komunikację w social media, warto wsłuchać się w te problemy i zmartwienia, aby następnie na ich bazie promować swoje produkty i usługi. Uruchamiając cztery lata temu blog Tikkurila, sprawdziliśmy w sieci setki stale powtarzających się wątków związanych w malowaniem różnego rodzaju wnętrz i powierzchni. Następnie wybraliśmy kilkadziesiąt najczęściej występujących dyskusji i zaczęliśmy sukcesywnie publikować wpisy poradnikowe, wyjaśniające krok po kroku dane zagadnienie. W ten sposób promujemy konkretne farby, budując wizerunek marki jako eksperta w swojej dziedzinie.

Innym ciekawym przykładem jest blog firmy 1-800-Got-Junk zajmującej się segregowaniem i recyklingiem śmieci. Na blogu znajdziemy dziesiątki interesujących i wartościowych publikacji, przeprowadzających nas krok po kroku przez kwestie związane z porządkami, utrzymaniem ładu w naszym domu i biurze.

Bądź przewodnikiem po świecie Twojej marki

Komunikacja marek z kategorii Dom i Ogród to nie tylko piękne obrazki pokazujące wnętrze po metamorfozie czy ocieplony nowym styropianem dom. Publikuje je każda marka, również Twoja konkurencja. Aby się wyróżnić, trzymaj rękę na pulsie np. pokazując, jak z głową adaptować nowe trendy, jak czerpać z nich, pozostając w zgodzie z własnymi upodobaniami, na co zwrócić uwagę, budując dom w kontekście zmieniających się przepisów budowlanych itd. Pokaż, że jesteś ekspertem w Twojej branży, przewodnikiem, dzięki któremu ciężko zarobione przez Twojego Klienta pieniądze, zostaną wydane w najlepszy możliwy sposób.

 

Szukaj ciekawych kontekstów do pokazywania Twoich produktów

Zawsze zastanów się, czy nie możesz pokazać Twoich produktów osadzonych w ciekawych historiach i kontekstach. Ile razy możesz pisać o farbie do malowania drewna czy szczelności Twoich okien? Zamiast tego zaprezentuj walory takiej farby poprzez pokazanie, jak spełnić marzenie Twojego dziecka (i pewnie Twoje :)), budując i malując drewniany domek na drzewie bądź podpowiedz, jakie rośliny postawić na parapecie Twojego okna, aby żyć zdrowiej. Atrakcyjna historia i kontekst to często gwarancja zaskakująco dobrych zasięgów organicznych, zaangażowania fanów czy późniejszych przejść bezpośrednio do Twojego sklepu.

Marka Bosch w ramach akcji  #builtwithBosch, zaprosiła do testowania swoich produktów i wrzucania recenzji na YouTube. Dla Klientów to okazja, aby zobaczyć sprzęt Bosch w konkretnych realizacjach i projektach, opisany słowami „Kowalskiego”, a nie stricte marketingowymi informacjami.

Make it personal

Social media to relacje i ludzie, pokaż więc osoby, które tworzą Twoją markę, dbają każdego dnia o zadowolenie Klientów, powodują, że produkt dociera do Klienta czy jest ulepszany. To także znakomity sposób na budowanie pozytywnego wizerunku firmy pośród potencjalnych pracowników.

Uruchom blog Twojej marki

Choć blog, magazyn online czy jakkolwiek go nazwiesz, może wydawać się niektórym przestarzałym medium w dobie Insta Stories i współpracy z influencerami, to jest on świetnym narzędziem do promocji marki i jej produktów. To własny kawałek „dachu na głową”, który długofalowo i organicznie może pracować dla naszej marki. To miejsce, w którym marka może inspirować, budować ekspercką pozycję i opowiadać historie. Blog z dobrze zaplanowaną strategią:

  • buduje wizerunek marki
  • wspiera pozycjonowanie w wyszukiwarce Google
  • dostarcza wartościowych treści w bieżącej komunikacji w kanałach social media oraz dedykowanych kampaniach online
  • generuje przekierowania do naszego sklepu i leady sprzedażowe
  • zapewnia stały, organiczny ruch
  • pomaga budować bazę kontaktów

Włącz blog w ekosystem social media Twojej marki

Atrakcyjny kontent z bloga koniecznie włącz w bieżącą komunikację Twojej marki w kanałach social media i dedykowanych kampaniach. Nie pozwól, aby wartościowe treści pozostały tylko na blogu. Opublikowane wpisy mogą być źródłem inspirujących i angażujących postów na kanałach social media, dostarczającym odbiorcom realną wartość dodaną.

Promując wpisy blogowe Tikkurila, regularnie przygotowujemy na ich bazie kreatywne Insta Stories oraz dedykowane kampanie na Facebooku. Co ważne w przypadku tych ostatnich, okres ich „żywotności” wspomagany płatnymi promocjami jest bardzo długi, a wartościowe treści potrafią klikać się dobrze przez lata.

Twórz kreatywne Insta Stories

Wspomniane w poprzednim punkcie Insta Stories zdecydowanie wymagają wyjątkowej uwagi. Pokaż w bieżącej komunikacji na Instagramie, że Twoja marka wie jak inspirować i angażować odbiorców.

Jest kilka rzeczy, o których warto pamiętać, tworząc kreatywne i inspirujące Insta Stories:

  • postaw na jak najwyższą jakość zdjęć
  • twórz ciekawe Insta Stories, które będą uzupełnieniem Twoich treści na Instagramie. To przełoży się na zaangażowanie użytkowników do: czytania, oglądania, lajkowania i komentowania zdjęć na Twoim profilu
  • korzystaj z najnowszych narzędzi dostępnych w Insta Stories
  • obserwuj najlepszych i inspiruj się – nie kopiuj, tylko wypracuj swój własny styl
  • używaj najnowszych aplikacji dedykowanych Insta Stories
  • Insta Stories mogą być świetnym narzędziem do storytellingu
  • używaj oznaczeń w Insta Stories, np. w przypadku współpracy z influencerami
  • udostępniaj Stories, w których wspominają o Tobie influencerzy
  • zapraszaj influencerów do tworzenia kreatywnych Stories w ramach zaplanowanych współprac

Nie zapomnij o kierowaniu do Insta Stories – po przeczytaniu „Hej, na Insta Story macie link do…” automatycznie chce się tam zajrzeć.

Po pierwsze sprzedaż

Social media mogą być doskonałym miejscem realnie wspierającym sprzedaż Twoich produktów. Dobrze zaprojektowana strategia obecności w mediach społecznościowych powinna uwzględniać wsparcie działań sprzedażowych. Jak możesz wykorzystać social media, aby wspierać Twoją sprzedaż?

  • Kierowanie ruchu bezpośrednio do Twojego sklepu online
  • Zbieranie leadów np. zapisów do newslettera w celu promocji Twoich produktów
  • Remarketing
  • Bieżąca obsługa zapytań Klientów
  • Transmisje live z Twoimi ekspertami
  • Ebooki edukacyjne

i wiele innych sposobów, dzięki którym Twoje działania w social media nie będą polegały tylko na wrzucaniu postów 🙂

Mów prostym i łatwym do zrozumienia językiem

Nie każdy produkt z kategorii Dom i Ogród jest produktem „sexy”. Nie oznacza to jednak, że musisz mówić do odbiorców trudnym językiem, który przypomina bardziej dokumentację techniczną. Zawsze spróbuj znaleźć sposób na przedstawienie produktu i jego zalet, mówiąc prostym i zrozumiałym językiem. Zamiast mówić o C4 w kontekście odporności okien na wiatr, zawsze można opowiedzieć historię o Zosi z Łeby i Karolu z Nowego Targu i wyjaśnić, dlaczego nie powinni kupować takich samych okien. Poprzez prosty i zrozumiały język można w atrakcyjny sposób przedstawić treści, wydawałoby się, zarezerwowane dla technologicznych instrukcji.

 

Call The Queen

Kreatywność to must have w efektywnej komunikacji. Wymaga stałej „czujności” ze względu na pojawiające się co rusz nowe mikrotrendy, narzędzia, rozwiązania oferowane przez różne platformy społecznościowe. Podejście kreatywne istotne jest na dwóch poziomach:

  • kreatywność w tworzeniu
  • kreatywność w dystrybucji treści

Brak kreatywności w dystrybucji potrafi „zabić” nawet bardzo dobre treści. Nie bez przyczyny mówi się, że kontent jest królem, ale jego dystrybucja – królową. Dlatego już na etapie planowanie komunikacji powinniśmy myśleć o tym, jak stworzonymi treściami będziemy chcieli dotrzeć do naszych odbiorców. Jak kreatywnie dystrybuować tworzone przez markę treści?

  • Twórz treści we współpracy z influencerami
  • Organizuj live transmisje z udziałem influencerów
  • „Oddaj” Twoje kanały w ręce influencerów w ramach przeprowadzanych kampanii
  • Wykorzystuj i testuj najnowsze możliwości reklamowe Facebooka
  • Twórz na Pinterest boardy, linkujące do Twojego sklepu, bloga czy strony www

Współpracuj z influencerami

Marka, która chce zostać dostrzeżona, musi zadbać nie tylko o zasięg swojego komunikatu, ale przede wszystkim o jego autentyczność. Strategii budowania wiarygodności sprzyja współpraca z influencerami, czyli osobami, których konsumenci chcą oglądać, słuchać – a przede wszystkim, bo mówimy przecież o domu i ogrodzie! – czerpać od nich inspiracje. Czym kierować się przy wyborze influencerów? To pewna oczywistość, ale warto ją powtórzyć: zasięg to tylko jedno z kryteriów, wcale nie najważniejsze. Przede wszystkim zwróć uwagę na społeczność, którą skupia wokół siebie internetowy twórca. Czy odpowiada ona Twojej grupie docelowej? Czy styl komunikacji, tworzony content, estetyka korespondują z Twoją marką? Pamiętaj też, że współpraca z mikroinfluencerami niejednokrotnie może przynieść dużo większe efekty niż współpraca z „gwiazdami Instagrama”. Mniejsi influencerzy posiadają często ponadprzeciętne zaangażowanie i zaufanie swoich odbiorców, a w „dowożony” przez siebie materiał wkładają całe serce. Wykorzystuj kreatywnie i nieszablonowo pozyskany od influencerów content. Pokazuj zmiany w ich wnętrzach „od kuchni”, wykorzystaj pozyskany materiał jako pretekst do rozmowy o trendach, a w dyskusję włącz społeczność marki i twórcy. Popularny „share” to naprawdę tylko początek.

 

Dbaj o długofalowe relacje

W przeciwieństwie do tradycyjnej reklamy istotą marketingu w social mediach jest budowanie relacji, w tym relacji z influencerami. Dobieraj więc ich wnikliwie… i dbaj o nich! Zamiast pojedynczych i przypadkowych współprac, wybierz mniejszą liczbę twórców i nawiąż z nimi długotrwałą współpracę. Pamiętaj, że każdy influencer, z którym współpracujesz, staje się niejako ambasadorem Twojej marki, gotowym reprezentować ją długo po zakończeniu kampanii. Wasza współpraca powinna być więc zaplanowana w taki sposób, aby przynieść korzyści nie tylko marce, ale również blogerowi oraz jego społeczności. W kategorii Dom i Ogród liczy się pasja, kreatywność i odwaga. Bądź otwarty na najbardziej niezwykłe pomysły, z którymi przychodzi do Ciebie twórca, bo z tych pomysłów powstają często fantastyczne realizacje. Metamorfoza PRL-owskiej kuchni mamy blogerki czy efekt ombre na ścianach w pokoju dziecka? Dla Twojej marki to historie, które będzie można opowiadać przez długi czas. Dla influencera potwierdzenie, że z tą marką warto się identyfikować.

Jak więc w prosty sposób dbać o długofalowe relacje z influencerami?

  • Informuj influencerów jako pierwszych o nowych produktach, usługach
  • Pozwól im pierwszym poznać, zobaczyć, przetestować nowe produkty
  • Udostępnij im nowy katalog, produkt, aby mogli pokazać go pierwsi swoim odbiorcom
  • Zapraszaj regularnie na eventy, wydarzenia specjalne
  • Udostępniaj rabaty, vouchery dla społeczności influencera
  • Twórzcie wspólnie materiały edukacyjne
  • Nie bój się stawiać na ich pomysły i propozycje działań
  • Twórz materiały dedykowane ich społecznościom

Dbaj o atrakcyjny wygląd

Zarówno w mediach społecznościowych, jak i w życiu, szukamy ciekawych i pięknych inspiracji. Dlatego tworząc content dla swojej marki, zadbaj o estetyczny wygląd profili.

Czym się kierować w tworzeniu atrakcyjnego wyglądu profili?

  • Pamiętaj, by Twoje grafiki, zdjęcia były ciekawe, dobrze wykonane i „przyciągały oko”
  • Wyróżnij się! Niech Twój profil będzie unikalny, a tym samym lepiej rozpoznawalny i od razu kojarzony z Twoją marką
  • Ważnym elementem jest spójność, dlatego postaraj się trzymać jednego określonego stylu
  • Na bieżąco monitoruj swoje profile i sprawdzaj, jakie treści/zdjęcia/grafiki są najbardziej interesujące dla Twojej społeczności. To ułatwi Ci tworzenie wartościowego contentu.
  • Planuj swoje publikacje – to pomaga zwłaszcza w utrzymaniu spójności wizualnej
  • Pamiętaj: obraz może wyrazić więcej niż tysiąc słów
  • Twórz obrazy, z którymi identyfikują się ludzie
  • Miej pewność, że Twoje wizualne treści (zdjęcia/grafiki) będą budować pozytywne odczucia
  • Nie bój się korzystać z różnego rodzaju narzędzi

It’s all about emotions!

Monitoruj sieć

Internauci potrafią niejednokrotnie zaskoczyć nas swoją kreatywnością i sposobem wykorzystania/pokazania Twoich produktów. Bez stałego monitorowania sieci te perełki mogą Ci po prostu umknąć… Zwykły, prosty monitoring może dostarczyć nam bardzo ciekawych treści, ale także wartościowych informacji na temat marki, które pomogą Ci w bieżącej komunikacji. Wykorzystuj również najnowsze narzędzia i rozwiązania, które pojawiają się na rynku, jak np. analiza popularnych # w danej branży.

Promuj produkty, wykorzystując rekomendacje i treści od Klientów

Jeśli już monitorujesz sieć, wykorzystuj na bieżąco wartościowe publikacje. Co więcej, wykorzystywanie rekomendacji i treści od Klientów powinno być jednym z elementów strategii obecności w social media. Autentyczne historie, realne rekomendacje to potwierdzenie jakości naszych produktów i usług i dowód dla potencjalnych Klientów, że warto nam zaufać. Jak pozyskiwać rekomendacje i treści od Klientów?

  • Zachęć do zostawiania opinii na Twoim Facebooku czy w komentarzach pod konkretnymi postami
  • Organizuj konkursy dla Klientów, którzy kupili Twój produkt: „Dziękujemy za zakup naszego produktu, zachęcamy do podzielenia się zdjęciem/opinią na Instagramie, dodając #. Co miesiąc wybieramy 3 najciekawsze opinie, których autorzy otrzymują rabat 50% na kolejne zakupy”
  • Nie bój się zapytać o opinię osób, które wrzuciły na Instagrama zdjęcie z Twoim produktem. Jeśli wyrażą zgodę na publikację, wykorzystaj je w komunikacji.
  • Stwórz formularz do dzielenia się opiniami

Marka wnętrzarska Made.com ze zdjęć fanów z ich produktami uczyniła jeden z wyróżników swojej komunikacji. Styl życia Klientów to najlepsza rekomendacja dla marki. Oprócz pokazywania zdjęć fanów na Instagramie, na stronie Made.com znajduje się dedykowana sekcja Unboxed, w której prezentowane są produkty bezpośrednio we wnętrzach Klientów. Każdy ma więc możliwość zainspirowania się i sprawdzenia, jak meble wyglądają w realnych wnętrzach, a nie tylko w katalogowych pomieszczeniach.

https://www.instagram.com/madedotcom/

200 dolarów za wbicie jednego gwoździa?

Jest taka przypowieść, przytaczana czasem na szkoleniach, o człowieku, który mieszkał w starym domu i któremu zaczęła potwornie skrzypieć podłoga. Wezwał jednego fachowca. Był bezradny. Drugiego – też wzruszył ramionami i wyszedł. W końcu przyszedł fachowiec nad fachowcami. Przeszedł się kilka razy po podłodze, wyjął młotek i gwoździa i wbił go w podłogę. Po czym wystawił rachunek na 200 dolarów. „Panie, 200 dolarów za wbicie jednego gwoździa?” „Szanowny Kliencie, za wbicie gwoździa policzyłem 20 dolarów. Reszta jest za to, że wiedziałem, gdzie go wbić”.

Tak samo jest z komunikacją w socialu. Są ludzie, którzy rano piszą post o kosmetykach, po południu o nieruchomościach, kolejnego dnia pojawiają się w poście chrupki i browar… Tworzenie treści wnętrzarskich (i nie tylko) powierz ludziom, którzy oprócz kreatywności i dobrego pióra, faktycznie się nimi interesują. Właściwy człowiek na właściwym miejscu to:

  • gwarancja kreatywności i świeżego dopływu pomysłów
  • lekkość w wynajdywaniu ciekawych kontekstów do komunikacji
  • łatwość prowadzenia dialogu z Klientami (niech Klienci poczują, że po drugiej stronie jest osoba, która faktycznie zna się na rzeczy)
  • lepsze efekty pracy
  • satysfakcja dla każdej ze stron

Marketing doświadczeń Klientów

Słuchaj. Social listening to podstawa budowania społeczności – dzięki umiejętnemu wsłuchaniu się w problemy Twoich Klientów i stojące za nimi potrzeby, zyskasz niekończący się worek pomysłów na komunikację, która wesprze realizację Twoich celów biznesowych. Fan w komentarzu pisze o rozwarstwiającej się farbie magnetycznej? Twoje zadanie nie kończy się w momencie, gdy udzielisz mu odpowiedzi. Wykorzystaj to jako pretekst do edukacji o Twoim produkcie – stwórz ekspercki wpis blogowy, wyjaśniający budowę farby magnetycznej i w konsekwencji jej rozwarstwianie, przypomnij, jak nią malować i jak przechowywać, jak wyczyścić narzędzia po malowaniu; podkreśl zaangażowanie w środowisko naturalne i podpowiedz, jak zutylizować resztki farby, wreszcie – zalinkuj do e-sklepu lub strony www. Zbuduj wielokanałową komunikację – na Facebooku napisz post o farbie magnetycznej, a na Instagramie pokaż wnętrzarskie inspiracje z jej wykorzystaniem – w obu przypadkach kierując po więcej informacji do bloga. Na Pintereście stwórz tablicę, w której poprzez dodanie zdjęć z wpisu blogowego i odpowiednie # wypromujesz go organicznie – możesz także pokazać w niej wspomniane już przykłady realizacji. I wszystko to na podstawie jednego komentarza… Nasza rada? Po prostu słuchaj.

Dbaj o obsługę Klienta

O tym, że obsługa klienta buduje doświadczenie z marką, wie każdy marketer. Warto więc uświadomić sobie, po co Klient kontaktuje się z nami poprzez media społecznościowe. Może potrzebuje inspiracji lub konkretnej porady, może chce wyrazić zadowolenie lub jego brak, szuka informacji lub chciałby podzielić się opinią o produkcie. W social mediach każdy kontakt z Klientem staje się pretekstem do budowania relacji z marką, dlatego głęboko wierzymy, że warto (z Klientem) rozmawiać. Zmierzyć się z jego negatywnymi emocjami lub zadać dodatkowe pytanie, zaoferować konsultację z ekspertem czy po prostu pogadać o tym, co lubi – nie tylko w obrębie marki, ale ogólnie, w życiu. Im bardziej markę uczłowieczymy, tym chętniej fani będą z nią rozmawiać, a w konsekwencji – kupować. Dlatego w pogoni za pięknymi i inspirującymi zdjęciami pamiętaj, aby:

  • działać według zasad określonych w social media policy
  • jak najszybciej reagować na pozytywne, jak i negatywne wzmianki o Twoich produktach
  • wpisać obsługę Klienta jako jeden z filarów w budowaniu wizerunku Twojej marki
  • korzystać mądrze z najnowszych rozwiązań i narzędzi (automatyczne odpowiedzi na FB, chat bot w Messengerze, live chat)

Działając w ten sposób, w większości przypadków Twoi Klienci poczują się zaopiekowani. Naprawdę! Gdy Klient uwierzy, że jest ważny i o niego dbasz, zadzieją się cuda 😉

Bądź pierwszy

Komunikacja w social media jest pełna różnych mikrotrendów, opartych o najnowsze narzędzia, udostępniane przez platformy, bądź działających „hacków” pozwalających na zwiększanie zasięgów organicznych czy zaangażowania. Ich cechą wspólną jest szybkość, z jaką się pojawiają, a następnie „gasną” z powodu zaadaptowania ich przez dużą liczbę marek bądź utratę efektu świeżości. Szybkie zaadaptowanie takich trendów to realna szansa na wyróżnienie się w komunikacji i przebicie przez marketingowy clutter. Aby „wyłowić” aktualne trendy, warto obserwować influencerów. To oni zazwyczaj jako pierwsi pokazują, jak za pomocą mikrotrendów angażują swoje społeczności i promują treści. Przykłady mikrotrendów w komunikacji w ostatnich latach?

  • Spójna komunikacja wizualna o określonej kolorystyce
  • Udostępnianie w swoich Insta Stories relacji, w których zostałeś oznaczony
  • Współpraca z grupami na Facebooku
  • Chatboty na Facebooku
  • Live transmisje
  • Podcasty

Real Time Marketing

Real Time Marketing, czyli wykorzystywanie w komunikacji pojawiających się kontekstów. O ile zrobienie jednorazowego, dobrego real time marketingu to duża sztuka, to regularne opieranie komunikacji o takie działania i utrzymywanie wysoko zawieszonej poprzeczki to już wyższa szkoła jazdy. Jak pokazuje przykład Ikea, jest to możliwe nawet w przypadku zwykłej filiżanki czy krzesła 🙂

Jeśli chcesz, aby Twoja marka skutecznie komunikowała się w digitalu, odezwij się do nas!

Obsługiwane przez nas marki Tikkurila i Beckers, należą do czołówki w kategorii Budownictwo i Wnętrza.