SHAKE HANDS wygrała przetarg na obsługę marki Beckers. Agencja odpowiedzialna będzie za doradztwo strategiczne i kompleksowe budowanie wizerunku marki w social media. Tym samym rozszerzony został zakres współpracy z Tikkurila Polska, SHAKE HANDS od 2014 roku odpowiada za obsługę marki Tikkurila w obszarze mediów społecznościowych i współpracy influencerskiej.

 

 

O wyborze agencji zdecydowały zaproponowana strategia działania, a także efekty prowadzonych do tej pory działań z marką Tikkurila.

„Dotychczasowa współpraca z agencją, kreatywne oraz uwzględniające aktualne trendy i wyzwania podejście do dalszego budowania wizerunku marek w mediach społecznościowych, zdecydowały o powierzeniu obsługi marki Beckers agencji SHAKE HANDS” – mówi Małgorzata Skąpska, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej i PR Tikkurila Polska.

Za obsługę marki i poszczególnych projektów odpowiada zespół w składzie: Agnieszka Radosz – Creative Communication Manager, Dorota Sętowska – Community Manager, Szymon Ślipko – Strategy Director.