10 (prawie) dobrze rozegranych sytuacji kryzysowych w mediach

Co spowodowało niezadowolenie czy wręcz oburzenie odbiorców produktów poniższych marek? I jak poradziły…

Kampania promocyjna dermokosmetyków Avène z linii SUN

SHAKE HANDS po wygranym przetargu realizuje w mediach społecznościowych kampanię promocyjną…

„Opowieści o kolorach” marki Tikkurila

8 kwietnia na instagramowym profilu Tikkurila oraz na blogu www.tikkurilapotegakolorow.pl ruszył cykl…

Konkurs „Atopowe SOS” dla Avène

SHAKE HANDS po wygranym przetargu realizuje w mediach społecznościowych kampanię„Atopowe SOS” dla…

Promocja konsumencka z Raffaello

SHAKE HANDS realizuje kampanię Raffaello na Litwie, Łotwie i w Estonii. Po wygranym przetargu Ferrero…

Jak promować marki automotive w social media?

Samochody, ciężarówki, wyścigi, oleje, hamulce, smary, ubezpieczenia, wypożyczalnie. Im dalej od klasycznej…

Shake Hands tworzy dział wnętrzarski

SHAKE HANDS tworzy dział do obsługi marek z branży wnętrzarskiej w mediach społecznościowych W ramach…

Tikkurila przedłuża współpracę z Shake Hands

Wygrywamy przetarg i bronimy budżetu na obsługę marki Tikkurila w mediach społecznościowych!  …

Rozpoczynamy współpracę z Vetrex

Rozpoczynamy współpracę z Vetrex   SHAKE HANDS rozpoczęła współpracę z producentem stolarki okiennej…

Kto Pomoże czyli kampania samopomocy sąsiedzkiej

Na zlecenie naszej spółki matki Brand Support, realizujemy kampanię promującą portal Kto Pomoże, którego…