SHAKE HANDS po wygranym przetargu realizuje w mediach społecznościowych kampanię„Atopowe SOS” dla marki Eau Thermale Avène koncernu Pierre Fabre Dermo-Cosmétique.
Celem prowadzonych przez agencję działań jest promocja kolejnej edycji konkursu konsumenckiego „Atopowe SOS” skierowanego do rodziców dzieci cierpiących na atopowe zapalenie skóry, budowanie wizerunku marki Eau Thermale Avène oraz edukacja z zakresu produktów i rozwiązań oferowanych przez markę.
SHAKE HANDS odpowiada za strategię działań, prowadzenie komunikacji na profilach social media, współpracę z influencerami, obsługę konkursu oraz kampanie mediowe promujące konkurs.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Post udostępniony przez Eau Thermale Avène (@eauthermaleavenepoland)
Laureat konkursu wygra 3 tygodniowy pobyt w Centrum Hydroterapii Avène we Francji dla swojego dziecka. Konkurs prowadzony jest pod adresem www.atopowesos.pl.