SHAKE HANDS po wygranym przetargu realizuje w mediach społecznościowych kampanię„Atopowe SOS” dla marki Eau Thermale Avène koncernu Pierre Fabre Dermo-Cosmétique.

Celem prowadzonych przez agencję działań jest promocja kolejnej edycji konkursu konsumenckiego „Atopowe SOS” skierowanego do rodziców dzieci cierpiących na atopowe zapalenie skóry, budowanie wizerunku marki Eau Thermale Avène oraz edukacja z zakresu produktów i rozwiązań oferowanych przez markę.

SHAKE HANDS odpowiada za strategię działań, prowadzenie komunikacji na profilach social media, współpracę z influencerami, obsługę konkursu oraz kampanie mediowe promujące konkurs.

 

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Moje roześmiane dzióbki z rana <3 Nie ma nic piękniejszego, prawda? Patrząc na nich nawet wybaczam to, że dzień się rozpoczął minutę po wschodzie słońca 😉 Jednak nie wszystkie Mamy mogą cieszyć się tym widokiem każdego dnia. Problemy ze skórą, niespokojny sen, nieprzespane noce – to rzeczy, które skutecznie mogą odebrać radość każdego poranka! Dlatego dziś wspólnie z @eauthermaleavenepoland ogłaszamy konkurs #AtopoweSOS i start wyzwania #UsmiechDzieckaOPoranku. Sprawimy, aby buzie uśmiechnęły się i Wam! Jak do niego przystąpić? – Twoje dziecko cierpi z powodu atopowego zapalenia skóry i często się drapie się przez sen? Jest szansa, aby mu pomóc! – Na stronie www.atopowesos.pl dodaj zdjęcie swojej pociechy z uśmiechem o poranku, po baaardzo dobrze przespanej nocy. – Wypełnij formularz i napisz w kilku zdaniach, dlaczego uśmiech dziecka o poranku jest dla Ciebie tak ważny. – Zwycięzca konkursu wygra 3 tygodniową kurację w Uzdrowisku Dermatologicznym Avène dla swojego dziecka! Ale to nie wszystko! Nagród jest znacznie więcej! Pokażmy razem jak ważny i piękny jest uśmiech dzieciaków o poranku. Nie ma przecież nic piękniejszego, niż roześmiany dzióbek! Opublikuj na Instagramie zdjęcie lub film z uśmiechem Waszej pociechy, koniecznie dodając tagi #UsmiechDzieckaOPoranku #KonkursXeraCalm #AtopoweSOS oraz nominuj do zabawy kilka spośród Twoich znajomych, przyjaciółek do wyzwania „Uśmiech Dziecka o Poranku”. Spośród wszystkich zdjęć wybierzemy 100, których autorzy otrzymają od nas prezent niespodziankę. Gotowe? To pokażmy razem jak ważny jest #UsmiechDzieckaOPoranku:)

Post udostępniony przez Monika & Liwia & Kajetan (@kamperki)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Uśmiech!🙂 Poprawia nastrój, łagodzi stres, a nawet wzmacnia odporność! Wie o tym dobrze Kamila z bloga @olomanolo_blog , która też zmagała się problemami skóry swojego starszego syna. Dziś wspiera inne mamy atopowe, kibicując im w codziennej walce o spokojne noce ich pociech! Ty również możesz! 👉🏻Weź udział w naszym wyzwaniu #UsmiechDzieckaOPoranku. Dodaj zdjęcie swojej roześmianej pociechy i napisz dlaczego uśmiech dziecka dla Ciebie taki ważny! 🎁Masz szansę wygrać jeden ze 100 prezentów ❗️ niespodzianek! Szczegóły na www.atopowesos.pl (link w BIO). . . #eauthermaleavene #avenepoland #avene #dermokosmetyki #skincare #sensitiveskin #cosmetics #beauty #pielegnacja #skorawrazliwa #xeracalm #krem #cream #usmiechdzieckaoporanku #konkursxeracalm

Post udostępniony przez Eau Thermale Avène (@eauthermaleavenepoland)

Laureat konkursu wygra 3 tygodniowy pobyt w Centrum Hydroterapii Avène we Francji dla swojego dziecka. Konkurs prowadzony jest pod adresem www.atopowesos.pl.

Za bieżącą obsługę kampanii odpowiada odpowiada Agnieszka Radosz, Community Manager w SHAKE HANDS oraz Szymon Ślipko, Strategy Director.