SHAKE HANDS tworzy dział do obsługi marek z branży wnętrzarskiej w mediach społecznościowych
W ramach naszych struktur wydzieliliśmy dział specjalizujący się w obsłudze marek z obszarów wnętrz, designu, architektury i budownictwa. W jego ramach oferujemy klientom kompleksowe wsparcie w zakresie:
- strategii komunikacji
- lead managementu
- content marketingu
- customer care
- visual marketingu
- współpracy z influencerami
SHAKE HANDS ma ponad 4-letnie doświadczenie w komunikacji branży wnętrzarskiej w social media. Obecnie odpowiadamy m.in. za obsługę działań i doradztwo strategiczne dotyczące komunikacji w kanałach social media marki Tikkurila, producenta wysokiej jakości produktów przeznaczonych do malowania, dekoracji i ochrony różnego rodzaju powierzchni. W ramach współpracy prowadzimy komunikację na Facebooku i Instagramie, ekspercki blog Tikkurila, a także projekty z influencerami.
Bazujemy na naszym doświadczeniu, szybko reagujemy na mikro trendy oraz zatrudniamy osoby faktycznie interesujące się tematyką wnętrz. Nasz dział wnętrzarski to najwyższa jakość obsługi, przekładającą się realnie na efektywność komunikacji i zwiększenie sprzedaży.
W ramach zespołu ekspertów tworzącego dział, za poszczególne obszary odpowiadają: Ewa Sętowska – Senior Account Manager, która pokieruje zespołem, Agnieszka Radosz – Community Manager, Barbara Pińkowska – Visual Marketing, Szymon Ślipko – Strategy Director. W najbliższych miesiącach zespół będzie powiększał się o kolejne osoby.
Zachęcamy do zapoznania się z naszymi projektami dla marek Tikkurila i Vetrex.