Ukryte zawiasy
dla Vetrex

 

SHAKE HANDS realizuje kampanię digitalową dla VETREX

Rozpoczęliśmy realizację kampanii promocyjnej dla producenta stolarki okiennej VETREX. Ogólnopolska akcja o charakterze sprzedażowo-edukacyjnym prowadzona jest pod hasłem „Jedyne co ukrywamy to zawiasy”. Działania objęły internet oraz prasę. W kampanii zastosowano mechanizmy silnie wspierające lokalnych partnerów handlowych firmy VETREX.

Kampania zimowa promuje rozwiązanie szczególnie ważne dla osób ceniących estetykę i nowoczesne rozwiązania – ukryte zawiasy w oknach VETREX, które w trakcie trwania promocji można otrzymać gratis do zamówienia.

Proces sprzedażowy wspierany jest przez kampanię typu lead generation. Po zapisaniu się do formularza, Klienci mogą zyskać dodatkowe 5% rabatu oraz wyjątkowy poradnik. Poradnik „10 pytań, które powinieneś zadać sprzedawcy” jest osią, na której oparta jest edukacyjna odsłona kampanii.

W myśl strategii komunikacji, którą wypracowaliśmy wspólnie z marką VETREX, staramy się w działaniach marketingowych zawsze myśleć o ich końcowym odbiorcy, czyli zwyczajnym człowieku, który jest w trakcie prawdopodobnie najważniejszego przedsięwzięcia w swoim życiu. Proces budowy domu i zakupu kolejnych jego elementów jest procesem żmudnym i często bardzo stresującym. Co więcej – mnogość ofert i zawiłość technicznych aspektów, które trzeba wziąć pod uwagę, powoduje często uczucie zmęczenia i zagubienia. Które okna wybrać, żeby służyły mi i mojej rodzinie przez lata? Nasz poradnik w czytelny i zrozumiały sposób podpowiada 10 pytań, które warto zadać sprzedawcy, żeby podjąć najlepszą decyzję i wybrać właściwe okna – mówi Marek Karwowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu firmy VETREX.

Agencja jest odpowiedzialna za strategię i koncepcję kreatywną promocji, opracowanie jej mechanizmu wraz z mechanizmem zbierania leadów na specjalnie dedykowanym landing page, za przygotowanie materiałów do kampanii digitalowej wraz z ich produkcją, opracowanie kreacji reklam prasowych oraz opracowanie treści i projektu graficznego poradnika.

Strona www akcji: https://www.vetrex.com.pl/promocje

Za obsługę projektu i przygotowanie strategii po stronie agencji odpowiadają: Weronika Marciniak, Senior Account Manager i Szymon Ślipko, Strategy Director.

Kampania zimowa to kolejny projekt realizowany przez SHAKE HANDS dla VETREX. SHAKE HANDS prowadzi też stałą obsługę kanałów social media marki.

Za zakup mediów odpowiada największy niezależny dom komunikacji wchodzący w skład Group One.

Efekty:

2 LATA

stałej obsługi

147%

realizacji celu kampanii leadowej

61 000

wejść na stronę promocji

0 22% niższy

od zakładanego koszt pozyskania leada