Otul się miłością
z Raffaello

 

Jesienią 2018 Agencja Shake Hands zrealizowała promocję konsumencką dla marki Raffaello pod hasłem „Wrap yourself up with love”, której celem było pozyskanie nowych konsumentów, utrzymanie świadomości marki, a także budowanie marki, jako pierwszego wyboru w sytuacjach, kiedy chcemy okazać drugiej osobie uczucie.

Raffaello od zawsze było o miłości. A jednym z ważnych jej aspektów jest obdarowywanie ukochanej osoby. Przy czym tą osobą nie musi być partner czy partnerka. Może nią być również przyjaciółka, mama czy córka. Bo rodzajów miłości jest wiele – mówi Aurelia Szokal-Egierd, Partner w agencji SHAKE HANDS, odpowiedzialna za strategię kampanii.

Osią akcji jest loteria, w ramach której każda osoba, która kupi produkt Raffaello i zarejestruje paragon na landing page akcji, może wygrać nagrody: kaszmirowe koce oraz szale dla siebie i bliskiej osoby.

 – Aspekt obdarowywania uwzględniliśmy w nagrodach. Są podwójne, tak by można było podarować jedną bliskiej osobie, a drugą zatrzymać dla siebie. A żeby prezent zrobił wrażenie, postawiliśmy na najcenniejszą wełnę świata – kaszmir, by można było jesienią otulić się miłością, a także ekskluzywnym kaszmirowym kocem lub szalem – kontynuuje Aurelia.

Agencja była odpowiedzialna za strategię i koncepcję kreatywną promocji, opracowanie scenariusza 15-sekundowego spotu telewizyjnego wraz z jego produkcją, przygotowanie kreacji reklam prasowych i materiałów POS, strony www oraz materiałów do kampanii digitalowej, wraz z ich produkcją.

Strona www akcji: http://akcija.raffaello.lt/

Za obsługę projektu po stronie agencji odpowiadają: Weronika Marciniak, Senior Account Manager i Aurelia Szokal-Egierd.