Sprintem do digitalu?

Sytuacja z jaką mierzy się obecnie świat, jest sytuacją bez precedensu w ostatnich…

Marka Beckers w rękach SHAKE HANDS

SHAKE HANDS wygrała przetarg na obsługę marki Beckers. Agencja odpowiedzialna będzie za…

Harmonizacje Nespresso czyli deser idealnie dopełniony kawą

Ważna wiadomość dla koneserów kawy. Braliśmy udział w wyjątkowym projekcie dla…

Podcastowy projekt Rozmowy Przy Sztuce dla Agra-Art

Agra-Art to jeden z najstarszych domów aukcyjnych w Polsce. Od kilku miesięcy mamy…

Jak skutecznie promować marki z kategorii Dom i Ogród

Jesteś odpowiedzialny za prowadzenie działań marketingowych dla marki z kategorii…

10 (prawie) dobrze rozegranych sytuacji kryzysowych w mediach

Co spowodowało niezadowolenie czy wręcz oburzenie odbiorców produktów poniższych…

Kampania promocyjna dermokosmetyków Avène z linii SUN

SHAKE HANDS po wygranym przetargu realizuje w mediach społecznościowych kampanię…

„Opowieści o kolorach” marki Tikkurila

8 kwietnia na instagramowym profilu Tikkurila oraz na blogu…

Konkurs „Atopowe SOS” dla Avène

SHAKE HANDS po wygranym przetargu realizuje w mediach społecznościowych…

Promocja konsumencka z Raffaello

SHAKE HANDS realizuje kampanię Raffaello na Litwie, Łotwie i w Estonii. Po wygranym…

Jak promować marki automotive w social media?

Samochody, ciężarówki, wyścigi, oleje, hamulce, smary, ubezpieczenia, wypożyczalnie. Im…

Shake Hands tworzy dział wnętrzarski

SHAKE HANDS tworzy dział do obsługi marek z branży wnętrzarskiej w mediach…