Otul się miłością
z Raffaello

Ten projekt zintegrowany, implementowany na Litwę, Łotwę i Estonię, odbył się jesienią 2018. Obejmował loterię konsumencką, dokrętkę tv, komunikację online i materiały in-store.

Zobacz więcej

Ukryte zawiasy
dla Vetrex

Nowa odsłona w ramach współpracy z firmą Vetrex, tym razem skupiona na generowaniu leadów i przekierowywaniu klientów do najbliższych salonów sprzedaży.

Zobacz więcej

Oko na pracę
i Kadr na pracę

Wspólne projekty Shake Hands i Idealnie, których celem było przypomnienie o różnorodności zawodów i specjalizacji.

Zobacz więcej

Konkurs filmowy
Nespresso Talents

Siostrzana agencja PRowa Idealnie komunikowała konkurs filmowy „Nespresso Talents”, który w 2018 po raz pierwszy wspierany był przez polski oddział firmy.

Zobacz więcej

Komunikacja
60. urodziny
Fiata 500

Akcja ukazująca kultową Pięćsetkę poprzez jej historię i opowieści jej wiernych użytkowników.

Zobacz więcej

Launch System
Professional

Wprowadzenie marki na rynek, wsparte działaniami PR, a także aktywnościami w mediach społecznościowych oraz współpracami z liderami opinii.

Zobacz więcej

Compass
na Polskę

Jesienią 2017 roku przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy na zlecenie Fiat Chrysler Automobiles Poland (FCA Group) kampanię promującą nowego Jeepa Compassa w social media.

Zobacz więcej

Astor
Essentials

Jak kreatywnie i ciekawie pokazać kosmetyki w mediach społecznościowych? Zapomnij o packshotach i żmudnej pracy grafików! Na potrzeby komunikacji marki Astor przygotowaliśmy dedykowane essentiale produktowe.

Zobacz więcej

Danone
dla natury

Realizując projekt dla firmy Danone w ramach Programu Zrównoważone Rolnictwo Danone byliśmy odpowiedzialni za realizację strategii digital w mediach społecznościowych. Jednym z jej elementów była współpraca z influencerami.

Zobacz więcej

Festiwal
wypieków

Co może przyciągnąć entuzjastów pieczenia w świecie, który już kilka dobrych lat temu oszalał na punkcie kulinarnych inspiracji? Czy w rzeczywistości księgarnianych półek uginającymi się pod mnogością książek kucharskich jakakolwiek nowa pozycja jest w stanie spowodować szybsze bicie serca?

Zobacz więcej

Twój mebel
Nasza metamorfoza

Zadanie, jakie postawił przed nami klient to: Zainteresowanie internautów farbami Tikkurila do malowania powierzchni drewnianych. Pokazanie jak samodzielnie w prosty i przystępny sposób wykonać kreatywne metamorfozy.

Zobacz więcej

Marketing
zaangażowany
społecznie

Zobacz jak wykorzystując Facebooka zachęciliśmy 40 000 osób do kupna jogurtu Danone i wsparcia szczytnej idei.

Zobacz więcej

Abarth
Works Museum

Jak kreatywnie wspierać budowę świadomości marki Abarth w mediach społecznościowych pośród osób zainteresowanych samochodami z „zacięciem” sportowym?

Zobacz więcej