A czy Ty masz poczucie, że Twoja firma jest dobrze przygotowana na sytuację kryzysową w mediach?

Rzeczywistość jest taka, że firmy dzielą się na dwie grupy:
te, które sytuację kryzysową mają już za sobą i te, którym się ona dopiero przydarzy.

Oferta

Audyt procedur kryzysowych

Przygotowanie procedur kryzysowych

Szkolenia dla członków zarządu

Komunikacja kryzysowa w Social Media

Symulacja sytuacji kryzysowych

NASZE DOŚWIADCZENIE

Zarządzanie sytuacją kryzysową w mediach i w relacjach z interesariuszami – nasi konsultanci pracowali w sztabach kryzysowych następujących projektów

  • Firma kosmetyczna – restrukturyzacja fabryki, w tym zwolnienia pracowników
  • Firma kosmetyczna – zwolniona pracownica podważyła misję i wizję firmy, co doprowadziło do nawoływania do bojkotu kosmetyków firmy
  • Firma spożywcza – zatrucie produktem przez konsumenta.
  • Firma spożywcza – zamknięcie jednej z fabryk w Polsce, brak możliwości zapewnienia wszystkim zwolnionym pracownikom pracy
  • Firma medyczna – zakażenie pacjentów WZW typu C, utrata prywatnych pacjentów, aresztowanie
  • Firma motoryzacyjna – opracowanie social media policy i zarządzania kryzysowego dla spółek całej Grupy

Magdalena Pohrybieniuk

Ma ponad 20-letnie profesjonalne doświadczenie w Public Relations. Specjalizuje się w relacjach z mediami, zarządzaniu komunikacją w sytuacjach kryzysowych, ze szczególnym uwzględnieniem marek i dóbr z sektora premium. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych „Zarządzanie marką luksusową” na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Doradza dyrektorom i członkom zarządów w komunikacji w sytuacjach kryzysowych i w relacjach z mediami, także zagranicznymi.Przez 5 lat współpracowała i doradzała Zarządowi Muzeum Historii Żydów Polskich Polin w zakresie strategii komunikacji, relacji z mediami i zarządzania kryzysem.
Posiada szerokie doświadczenie we współpracy z mediami, jak też w organizacji eventów wymagających najwyższego bezpieczeństwa ze względu na udział wysokiej rangi członków organów państwowych.

Monika Bębnowska

Ponad 15 lat pracy w PR i największe, poparte sukcesami doświadczenie w zarządzaniu komunikacją w sytuacjach kryzysowych, w PR korporacyjnym oraz społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR – Corporate Social Responsibilty). Przygotowuje książki kryzysowe. Opracowuje i prowadzi symulacje sytuacji kryzysowych. Jest moderatorką sesji strategicznych z obszaru budowania wizerunku firmy, mapowania interesariuszy i zarządzania relacjami z nimi, jak też z przygotowywania do wdrożenia strategii CSR w firmach. Jest certyfikowanym trenerem biznesu (STB 60-06, Akademia Trenerów Biznesu Grupy SET), prowadzi szkolenia dla klientów korporacyjnych z relacji z mediami i wystąpień przed kamerą, z komunikacji w sytuacjach kryzysowych oraz zarządzania projektami PR i ich budżetowania. Od pięciu lat wykłada na podyplomowych studiach „Public Relations i strategiczne komunikowanie w firmach” w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Szymon Ślipko

Od ponad 10 lat zajmuje się komunikacją marketingową. W SHAKE HANDS odpowiada za wytyczanie strategicznych ścieżek rozwoju marek i ich produktów. Specjalizuje się w zakresie digital i social media marketingu. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w w Hypermedia Isobar, gdzie budował i rozwijał dział social media oraz w Brand New Media, pierwszej agencji w Polsce zajmującej się kampaniami z wykorzystaniem blogosfery. Przygotowywał procedury kryzysowe związane z komunikację w nowych mediach m.in. dla Grupy Fiat Chrysler Automobiles i marki Tikkurila.

Skontaktuj się z nami, aby otrzymać ofertę skrojoną na potrzeby Twojej organizacji.